Denúncia davant la Fiscalia per una presumpta contaminació del torrent de Solleric
L'Ajuntament de Sencelles -i també el GOB- reclamen que s'investigui si l'origen és una bugaderia de Consell
Al maig comptabilitzaren 35 morts il·legals
Implicació de les institucions i dels usuaris per salvar el fons marí del litoral illenc. És la reflexió de la plataforma Maltesa del Mar, en relació amb la proliferació dels fondejos il·legals.
Al llarg d’aquest dissabte s’han submergit a sa Caleta per fer-hi un recompte, una vegada acabada la temporada turística. Al maig comptabilitzaren 35 morts il·legals. Amb un estudi de l’afectació a la zona entregat a les institucions, el pas següent seria efectuar-ne la retirada i desenvolupar una regulació del fondeig.
Els biòlegs de Maltesa del Mar destaquen que l’estat de la posidònia de la zona encara és bo, però que l’afectació dels fondejos il·legals sobre flora i fauna creix.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Ajuntament de Sencelles -i també el GOB- reclamen que s'investigui si l'origen és una bugaderia de Consell
La Policia Nacional ha fet 14 escorcolls a Palma i Marratxí amb la participació de 200 agents, principalment al barri de la Soledat
Els sindicats rebutgen que sigui una vaga il·legal, com denuncia la patronal