Es torna a obrir un període de tres anys per als qui vulguin legalitzar el seu habitatge, sempre que la infracció hagi prescrit
El Consell de Mallorca ha aprovat avui, en ple, la legalització extraordinària d’habitatges fora d’ordenació en sòl rústic. Un pas indispensable després que el decret de simplificació administrativa s’hagi tramitat com a projecte de llei. A partir d’ara, es torna a obrir un període de 3 anys per a aquelles persones que vulguin legalitzar el seu habitatge, sempre que la infracció hagi prescrit.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades