Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Segons un estudi de FACUA, la diferencia del preu de les tarifes entre comunitats superen el 160%
Mallorca és el territori de l’estat on surt més econòmic passar la ITV, juntament amb Múrcia. Segons un estudi de FACUA, la diferencia del preu de les tarifes entre comunitats superen el 160%. A Mallorca també s’ha aconseguit que s’agilitzi la llista d’espera per sol·licitar cita.
Primera hora del matí i ja hi ha cua per passar la ITV a l’estació de Son Castelló. A Mallorca n’hi ha 5, amb la temporal de Calvià, que ha agilitzat el servei de cita prèvia. De 4 a 5 mesos s’ha passat a un mes o manco. Per a alguns la cita ha estat immediata. Mentre esperen comenten que ara el servei va més ràpid.
També satisfacció amb el preu. Aquí ho gestiona el Consell i no empreses privades. Passar la ITV d’un turisme de benzina al País Basc, Ceuta o Madrid, costa devers 42 euros, a Mallorca 17. Pel que fa als dièsel passem dels 53 de mitjana nacional als 30 euros.
L’objectiu ara és que en un any hi hagi una estació definitiva al Polígon de Son Bugadelles, per millorar el servei de les ITVs a Mallorca.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo