Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Segons un estudi de FACUA, la diferencia del preu de les tarifes entre comunitats superen el 160%
Mallorca és el territori de l’estat on surt més econòmic passar la ITV, juntament amb Múrcia. Segons un estudi de FACUA, la diferencia del preu de les tarifes entre comunitats superen el 160%. A Mallorca també s’ha aconseguit que s’agilitzi la llista d’espera per sol·licitar cita.
Primera hora del matí i ja hi ha cua per passar la ITV a l’estació de Son Castelló. A Mallorca n’hi ha 5, amb la temporal de Calvià, que ha agilitzat el servei de cita prèvia. De 4 a 5 mesos s’ha passat a un mes o manco. Per a alguns la cita ha estat immediata. Mentre esperen comenten que ara el servei va més ràpid.
També satisfacció amb el preu. Aquí ho gestiona el Consell i no empreses privades. Passar la ITV d’un turisme de benzina al País Basc, Ceuta o Madrid, costa devers 42 euros, a Mallorca 17. Pel que fa als dièsel passem dels 53 de mitjana nacional als 30 euros.
L’objectiu ara és que en un any hi hagi una estació definitiva al Polígon de Son Bugadelles, per millorar el servei de les ITVs a Mallorca.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues
Això haurà de servir als jutges per aclarir si hi va haver negligència mèdica, tal com denuncia la mare