Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
Les protagonistes de la sèrie han conegut el dissenyador Sebastià Pons
Aquesta setmana ha començat a Mallorca el rodatge de la sèrie xinesa ‘Spain Passion‘. Tot i que no estava previst, finalment s’emetran dos episodis amb l’illa i les seves històries com a protagonistes.
En un rodatge, les dos actrius protagonistes de la sèrie han conegut el dissenyador Sebastià Pons. ‘Spain Passion’ vol reinterpretar la visió que es té d’Espanya a fora. I precisament és a través de les arrels que coneixen la realitat del lloc. I fins i tot, estableixen paral·lelismes amb la cultura xinesa.
De fet, el rerefons de la sèrie és molt més profund. ‘Spain Passion’ s’estrenarà al 2020 a la televisió pública xinesa. Fins ara ja han visitat 5 territoris de l’estat espanyol. I sembla que funciona tan bé que la seva projecció serà més gran del que esperaven.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania