Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Les protagonistes de la sèrie han conegut el dissenyador Sebastià Pons
Aquesta setmana ha començat a Mallorca el rodatge de la sèrie xinesa ‘Spain Passion‘. Tot i que no estava previst, finalment s’emetran dos episodis amb l’illa i les seves històries com a protagonistes.
En un rodatge, les dos actrius protagonistes de la sèrie han conegut el dissenyador Sebastià Pons. ‘Spain Passion’ vol reinterpretar la visió que es té d’Espanya a fora. I precisament és a través de les arrels que coneixen la realitat del lloc. I fins i tot, estableixen paral·lelismes amb la cultura xinesa.
De fet, el rerefons de la sèrie és molt més profund. ‘Spain Passion’ s’estrenarà al 2020 a la televisió pública xinesa. Fins ara ja han visitat 5 territoris de l’estat espanyol. I sembla que funciona tan bé que la seva projecció serà més gran del que esperaven.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat