El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Les autoritats esperen que els països europeus es reparteixin els 230 que du a bord
El Govern de Malta ha autoritzat el vaixell ‘Lifeline‘ a entrar a les seves aigües, però li prohibeix atracar. Les autoritats del país li han permès entrar per protegir-se del fort vent que afecta la zona on es trobava des de fa sis dies, a l’espera que li assignin un port segur per desembarcar els 230 migrants que són a bord en condicions dramàtiques.
Malta encara no ha donat el permís per atracar perquè espera que els països europeus es reparteixin els immigrants. Només Portugal, França i Itàlia han acceptat reubicar-los al seu territori.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades