Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Vehicles a partir de 4.000 euros i amb no més de 10 anys d'antiguitat
Vehicles a partir de 4.000 euros i amb no més de 10 anys d’antiguitat. Aquest cap de setmana s’ha celebrat a Manacor l’edició número XX de la Fira del Vehicle d’Ocasió.
Amb un miler de cotxes exposats i una trentena de vendes fetes, feia 4 anys que no se celebrava la Fira. Primer, a causa de la pandèmia; i després, per la manca de subministrament de peces. Ara ha tornat, i amb una aposta pels cotxes elèctrics i híbrids.
Força gent que mirava, provava i es decidia. La mostra també ha duit tractors que han cridat l’atenció.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes