Barrumbada en pocs minuts a Eivissa i Mallorca
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Es podran emprar en horari comercial i en els vials de circulació lliure pels quals es pot transitar sense autorització
El carrer Amargura és un dels vials lliures que s’afegeixen al model de mobilitat de Manacor. Els carrers Príncep, un bocí del d’Olesa, el carrer Centre i el Rector Caldentey també seran de circulació lliure per tal d’afavorir el comerç i les rutes escolars. També seran lliures, com fins ara, el carrer Muntaner, el carrer Major i, com a novetat, el carrer Nou.
La zona ZPR per a vianants incorpora també 50 aparcaments d’alta rotació: “valdran 10 cèntims l’hora, simbòlic”, explica el regidor de Mobilitat Sebastià Llodrà.
Una altra de les novetats que s’han donat a conèixer és una app mòbil per sol·licitar les autoritzacions puntuals a la zona ZPR, que es posà en marxa en marxa el març d el’any passat amb bons resultats, diu el batle: “hi ha manco cotxes i la gent està més tranquil·la”, diu el batle, Miquel Oliver, “la zona ZPR està consolidada i no crec que cap altra color polític que entri a governar l’Ajuntament de Manacor no gosarà tirar-la enrere”.
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
El conductor, el qual compta amb diversos antecedents, va fugir després de l'accident, tot i que finalment es va lliurar diumenge davant la Policia Local