Rubén Díaz dona visibilitat a través de les xarxes socials a persones en situació de vulnerabilitat i activa la solidaritat
Els darrers anys ha ajudat a sortir del carrer vint-i-dues persones
Pretén arribar a tota la població i conscienciar que tothom hem de reconèixer les violències masclistes i denunciar-les. La campanya també s'adreça als agressors
L’Ajuntament de Manacor llança una campanya contra la violència de gènere. La regidoria d’Igualtat vol mostrar la tasca del servei d’atenció a dones víctimes per conscienciar, a més, sobre la importància de reconèixer les violències contra la dona per denunciar-ho.
La campanya pretén arribar a tota la població. No només a les dones que en puguin ser víctimes. També s’adreça als agressors perquè se n’adonin a temps del seu comportament i intentar canviar-lo.
En només 2 anys, el servei d’atenció a víctimes de violència masclista de Manacor ha atès més de 150 dones. I enguany se n’han atès 29, més de la meitat es van detectar durant el confinament.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els darrers anys ha ajudat a sortir del carrer vint-i-dues persones
Posa en marxa un projecte que posa en valor la cabra menorquina i el seu potencial en la prevenció d'incendis forestals
Alguns establiments comercials quantifiquen les pèrdues en milers d'euros