Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Es tracta d'un important eix de comunicació de la capital del Llevant que l'Ajuntament vol que esdevingui un espai en què els cotxes deixin de ser els protagonistes
Manacor ha lliurat aquest dijous al Consell de Mallorca el projecte de millora de l’avinguda des Torrent. Es tracta d’un important eix de comunicació de la capital del Llevant que l’Ajuntament vol que esdevingui un espai en què els cotxes deixin de ser els protagonistes.
Actualment, l’avinguda des Torrent presenta un estat de deteriorament molt considerable. Les voreres i zones de la calçada aixecades per les arrels dels arbres, que seran substituïts, en són un exemple.
El projecte serà una realitat gràcies a un acord entre l’Ajuntament i el Consell de Mallorca, que és l’administració titular de l’avinguda.
Les obres estan pressupostades en 1,7 milions d’euros i, tot i que no tenen data d’inici fixada, volen que estiguin enllestides en aquesta legislatura.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en una casa particular d’un veïnat. El resident la va localitzar dijous vespre desorientada i la va acollir a ca seva, on ha passat la nit
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia