Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
L'objectiu del consistori és obtenir un fons anual de 5 milions d'euros de la llei de capitalitat
L’Ajuntament de Manacor ha presentat aquest dijous la iniciativa per a la declaració d’un estatut especial de capitalitat per a Manacor i la comarca del Llevant, amb l’objectiu d’acollir-se a la llei de capitalitat.
El consistori reclama una llei que reconegui la ciutat com a la capital de ple dret de la comarca de Llevant, similar a la que ja tenen Palma i Eivissa. L’objectiu del consistori és obtenir un fons anual de 5 milions d’euros, que aportarien el Govern i el Consell de Mallorca, per finançar els serveis que ofereixen als ciutadans dels municipis propers.
També al·leguen que ja estan a punt d’arribar als 50.000 habitants i això suposa canvis administratius. La proposta la presentaran com a moció d’urgència al ple de dilluns que ve.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles