Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Quatre concerts més clouran dissabte la quarta edició del certamen
Segon dia del Cranc, un festival que s’havia de celebrar a finals del passat mes de maig i que després de totes les restriccions sanitàries finalment s’ha pogut fer aquest cap de setmana aquí al Claustre del Carme amb una ocupació molt reduïda.
200 persones ha pogut gaudir del concert del grup català Manel i també de Yana Zafiro. Al migdia, a l’hora del vermut, ha estat el torn de Neus Ferri. El públic ha agraït les estrictes mesures sanitàries del recinte.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat