Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Algunes víctimes consideren insuficients les disculpes del pontífex
El Papa Francesc ha acabat el seu viatge a Irlanda, on va demanar disculpes pels abusos sexuals comesos per membres del clero. Un gest insuficient per algunes víctimes, que han participat en dues manifestacions a Dublín en contra de la visita del pontífex. Molts dels manifestants continuen “decebuts” amb la resposta de l’Església.
A l’avió de tornada, el Papa ha preferit no comentar una carta en què l’exnunci papal als Estats Units, l’ultraconservador Carlo María Viganò, l’acusa d’encobrir els abusos d’un antic cardenal i li exigeix la dimissió. El Vaticà no dona credibilitat a aquestes acusacions.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció