Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
El nou director general de l'IB-Salut confia a posar en marxa nous protocols perquè no es tornin a produir més "errors administratius"
Després de més de 30 anys dedicat a la gestió sanitària, Manuel Palomino deixa la segona línia per posar-se al capdavant de l’IB-Salut. Encara des del despatx que ha ocupat els darrers 7 anys com a Director de Gestió i Pressupostos, afronta el repte amb voluntat de continuïtat.
Reconeix que el fet que Juli Fuster signés el procés d’oposició en què participava la seva filla va ser un “error purament administratiu que cal analitzar a fons”, fet que, -afirma- obligarà a aplicar nous protocols.
També és conscient que la pandèmia sanitària ha suposat un retrocés de tots els serveis no relacionats amb la Covid i això fa que un dels serveis a potenciar a dia d’avui sigui l’atenció primària. En aquest sentit, Palomino ha avançat que l’IB-Salut gairebé té enllestit el calendari en què s’avaluarà la càrrega de feina a l’atenció primària, tal com demanava Inspecció de Treball.
Manuel Palomino, nou director general de l’IB-Salut
Juli Fuster, una llarga trajectòria en la gestió sanitària de Balears
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors