La cinquena edició dels Jocs Esportius Municipals de Menorca ja té guanyadors. Els esportistes que representaven Maó s’han coronat per segona vegada, després d’una setmana de competicions i de sumar més punts entre les 23 disciplines. Els municipis d’Alaior i Ciutadella han completat el podi.
Ferreries va acollir una animada cerimònia de cloenda, amb bona part dels 1139 inscrits. El premi al joc net es va atorgar als esportistes de Sant Lluís i Es Mercadal.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa