Ampli dispositiu policial a l’hospital de Son Espases de Palma per una falsa alarma
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat

Els arquitectes ofereixen col·laboració per evitar que s'alenteixi l'activitat al sector de la construcció
A Menorca s’han presentat un 20 per cent manco de projectes d’obra major el 2020, una xifra molt inferior que a Mallorca i les Pitiüses. Analitzat el primer semestre de l’any, els arquitectes no saben si és per la crisi econòmica o per la lentitud en la resolució dels expedients. A Maó i Ciutadella, el termini entre el visat del projecte fins a la resolució de la llicència ha estat d’una mitjana de 13 mesos, un període molt superior als 3 mesos que estan regulats. De mitjana resolen unes 10 llicències per mes.
Els arquitectes ofereixen col·laboració als consistoris per esmorteir el col·lapse i evitar així que s’alenteixi l’activitat al sector de la construcció, motor de l’economia durant la pandèmia. Alaior és el tercer municipi amb més retard. Per als ajuntaments, un altre entrebanc serà el nou Pla Territorial, que farà més complex l’anàlisi de cada expedient.
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat
El 'hòlding' empresarial del tenista multiplica gairebé per cinc els guanys el 2023
L'accident mortal ha ocorregut en una via no permesa per a vianants; la víctima encara no ha estat identificada
Un home, que ha patit cremades greus i està en estat crític a l'UCI de Can Misses, serà traslladat a Madrid