Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
L'Ajuntament ha engegat aquestes formacions de francès i anglès emprant fons europeus
Neus Esteve, òptica, optometrista i contactòloga a Òptica Riera, és una de les comerciants de Maó que ha fet un curs de francès gratuït impulsat pel Consistori: “Jo he detectat que hi ha molta afluència de francesos, ja siguin turistes, com gent que ha vingut a passar unes vacances, s’han enamorat de l’illa i s’hi han comprat una segona residència”.
Explica que l’objectiu de reforçar el francès és millorar el servei al client perquè se’n vagin satisfets. Davant l’augment de visitants francesos i també de residents d’aquesta nacionalitat a la ciutat de Maó, l’ajuntament ha posat en marxa un curs gratuït de francès per als comerciants.
Susana Salom és tinenta de batlia de Promoció Econòmica de Maó: “Sí que és cert que l’idioma de l’anglès està més assolit, però el francès és un idioma que veiem que cada vegada hi ha més visitants francesos, i hi havia aquesta necessitat, hem emprat fons europeus per fer les formacions”. També s’han posat en marxa formacions d’anglès.
S’ha triat un horari còmode per als botiguers. Els matins de les vuit a les deu o els capvespres de les dues i mitja a quatre i mitja. En total són quatre setmanes de formació.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals