Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
No hi han faltat gegants, ni carruatges, ni cavalls... tampoc música ni balls
Davant la imminent arribada de les festes patronals, Maó ha celebrat aquest dissabte la romeria cap a l’ermita de la Mare de Déu de Gràcia. Després de dos anys sense poder-se celebrar, centenars de persones han complert de nou amb la tradició i han desfilat pels carrers de la ciutat, vestits amb indumentària pagesa de l’època, fins a arribar a l’església per fer l’ofrena floral a la patrona.
No hi han faltat gegants, ni carruatges, ni cavalls… tampoc música ni balls. El toc folklòric l’ha posat el grup Es Rebost, acompanyat per una formació convidada, enguany, de Porreres.
En definitiva, una romeria i una vetllada ben animada per fer caliu justa abans de l’inici de les festes de la Mare de Déu de Gràcia.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic