La respiració, frases d’autoprotecció i altres eines perquè els bombers puguin gestionar les emocions en situacions crítiques
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències

Homenatge a la llorejada ciclista mallorquina i destacada presència del Genesis Cycling Team, de ciclisme adaptat
La muntanya del Toro ha acomiadat avui l’edició 23 de la Volta Cicloturista Internacional a Menorca. Dos exprofessionals han coronat el punt més alt de l’illa. La mallorquina Marga Fullana, a qui l’organització ha retut homenatge per la seva trajectòria, i el basc Haimar Zubeldia.
Uns dos-cents cicloturistes hi han participat. Entre els grups destacats, una quarantena arribats del Regne Unit i l’equip de ciclisme adaptat del Genesis, encapçalat pel triple medallista olímpic Juan José Méndez.
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat
El menorquí, de només 14 anys, és una de les darreres apostes de la Federació Balear de Boxa