La muntanya del Toro ha acomiadat avui l’edició 23 de la Volta Cicloturista Internacional a Menorca. Dos exprofessionals han coronat el punt més alt de l’illa. La mallorquina Marga Fullana, a qui l’organització ha retut homenatge per la seva trajectòria, i el basc Haimar Zubeldia.
Uns dos-cents cicloturistes hi han participat. Entre els grups destacats, una quarantena arribats del Regne Unit i l’equip de ciclisme adaptat del Genesis, encapçalat pel triple medallista olímpic Juan José Méndez.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa