Minut de silenci al Consolat de Mar per la dona assassinada aquest dimarts al Coll d’en Rabassa
El Consolat de Mar ha estat escenari d’un minut de silenci pel cas de violència masclista ocorregut aquest dimart al Coll d’en Rabassa, a Palma.
La presidenta del Govern, Marga Prohens, ha lamentat els fets i ha recordat que no s’havia registrat cap mort per aquesta casta de violència a les Balears des de l’any 2021. Prohens ha afegit que aquest crim “ens deixa sense paraules i amb molta indignació”, i ha assenyalat la cruesa dels fets, ja que l’assassinat es va perpetrar davant d’una nina petita.
La presidenta ha reiterat la importància de denunciar la violència masclista. En aquest sentit, ha pregat que es demani ajuda i ha recordat que hi ha els recursos per protegir les dones; tot fent una crida per telefonar al 016, també en casos en què es trenca una ordre d’allunyament.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases