Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Pablo Casado ha estat l'encarregat de clausurar l'acte. El president del Partit Popular ha mostrat el seu compromís amb el turisme, i ha assenyalat que les ajudes al sector han estat insuficients
Marga Prohens és, des d’avui, la nova presidenta del Partit Popular a les Illes Balears. Candidata única al Congrés, ha rebut el 99.72% dels vots presencials i telemàtics. L’acte ha comptat amb la plana major del partit en l’àmbit nacional.
El nomenament de Marga Prohens com a nova presidenta del Partit Popular de Balears ha comptat amb la presència dels actius més importants del partit a escala estatal.
Pablo Casado ha estat l’encarregat de clausurar l’acte. El president del Partit Popular ha mostrat el seu compromís amb el turisme, i ha assenyalat que les ajudes al sector han estat insuficients. Casado també va voler defensar “la llibertat lingüística de les Balears” i va assegurar que no formen part dels Països Catalans. Pablo Casado: “No parlau català, parlau mallorquí, menorquí, eivissenc i formenterenc”
Isabel Díaz Ayuso també ha volgut mostrar el seu suport a Prohens, i li ha augurat un èxit com l’aconseguit pels populars a Madrid.
Marga Prohens, que substitueix Biel Company com a presidenta del Partit a les illes, ha agraït aquest suport estatal, i ha marcat com a objectiu governar el 2023 a escala autonòmica, i estatal.
Prohens ha donat avui a conèixer alguns dels membres que formaran part del seu nou equip.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles