Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
El president del PP va assegurar que es comprometia a defensar "la llibertat lingüística de les Illes"
EFE/ Cati Cladera
236El president del PP, Pablo Casado, va participar en el 16è Congrés del partit en què es va elegir Marga Prohens com a nova candidata del PP a Balears. Durant la seva intervenció, varen ser sonades les paraules que va tenir en referència a la qüestió lingüística, per a la qual va dir que es comprometia per defensar “la llibertat lingüística de les Illes”.
“No parlau català, parlau mallorquí, menorquí, eivissenc i formenterenc”. En aquest sentit, el president popular va afirmar que la cultura balear no era un “apèndix” dels Països Balears.
“A qui se li acut dir que les Balears són part de no sé quins Països Catalans. Però és que no han visitat aquests pobles, no han vist aquestes pedres, no han escoltat aquesta llengua? És que no han vist la història centenària i mil·lenària d’aquestes illes?, va dir el president del PP.
Marga Prohens ja és la nova presidenta del Partit Popular a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
El seu acompanyant, un estranger de vint anys ha patit ferides lleus i ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario
70 caravanes de l’associació Caravaning Oasis s'han reunit per acabar el 2025 i començar l'any nou