Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Tot després que l'Agència de Defensa del Territori ha obert diligències per constatar si aquest espai es va construir legalment
168
L’Ajuntament de Maria de la Salut fa feina per legalitzar l’aparcament construït en sòl rústic. Recull la informació necessària per enviar-la a l’Agència de Defensa del Territori. Tot després que l’organisme hagi obert diligències per constatar si aquest espai es va construir legalment.
El batle de Maria, Bernat Quetglas, explica que es va arribar a un acord amb un particular per fer ús d’aquell espai i construir-hi un aparcament. L’obra, diu, es va fer amb l’objectiu que el Consell aprovés les normes subsidàries i que fos legal. La institució insular va fer enrere el projecte i els terrenys continuen sent rústics. Ara, l’Agència de Defensa del Territori ha obert acta per constatar si s’ha produït una infracció urbanística. El batle explica que ara s’està redactant la nova normativa per donar-li legalitat en aquest terrenys.
Fa més de 6 mesos que l’aparcament està tancat. El batle aposta per legalitzar l’espai amb una modificació puntual de les normes, per alleugerir el procés. Sinó, diu, s’hauran de restituir les actuacions, com retirar el paviment que l’Ajuntament va posar. Quetglas espera que la tramitació sigui al més aviat possible, ja que és un aparcament dissuasiu.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles