Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Amb un caràcter afable, i més coneguda com a Maysi, la seva dedicació al servei públic i la seva obstinació per la defensa dels drets li han comportat nombrosos reconeixements
Maria Luisa Cava de Llano ha estat guardonada amb la Medalla d’Or de les Illes Balears. Política i advocada, ha estat a l’elit política autonòmica: tinenta d’alcalde d’Eivissa, vicepresidenta del Consell d’Eivissa i del Parlament. La carrera la va continuar a Madrid: diputada al Congrés, defensora del Poble i, durant 4 anys, consellera electa del Consell d’Estat.
Amb un caràcter afable, i més coneguda com a Maysi, la seva dedicació al servei públic i la seva obstinació per la defensa dels drets li han comportat nombrosos reconeixements.
Ha ocupat càrrecs al nivell més alt: com a membre del Consell d’Estat o com a defensora del Poble. És la tercera de cinc germanes. Els seus pares escolliren Eivissa per passar els estius fins que s’hi van establir.
Entre els mèrits per a ella: quan fou nomenada filla adoptiva de la ciutat d’Eivissa. Ocupés el càrrec que ocupés, sempre ha tengut les Balears a la ment i Eivissa, al cor. Amb llàgrimes als ulls d’emoció, tornarà a viure un nou reconeixement.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals