Traslladen a l’UCI pediàtrica de Son Espases una filleta després d’ofegar-se a una piscina a Ciutadella
La menor, d'11 anys i nacionalitat francesa, va patir una parada cardiorespiratòria

Els poals per a cadascun dels residus es poden recollir a Sa Deixalleria i pròximament el nou sistema arribarà a Pòrtol, sa Cabaneta i Sant Marçal
Des d’ara, els veïns des Caülls, es Figueral i Son Verí, a Marratxí, han de treure els fems en poals a davant de casa, i cada dia, segons els residus que toca. Els contenidors estan precintats i aviat es retiraran perquè s’hi ha implantat la recollida selectiva porta a porta. Per informar del canvi, les darreres setmanes l’Ajuntament ha fet una campanya amb xerrades i fullets a les bústies, a més d’una web (tufasmarratxi.net), però alguns veïnats critiquen que la informació no ha arribat pertot.
El Consistori recorda que els poals es poden continuar recollint a Sa Deixalleria, on també els informaran del nou sistema. La recollida porta a porta s’estendrà progressivament a tot el municipi. Els pròxims nuclis seran Pòrtol, sa Cabaneta i Sant Marçal.
La menor, d'11 anys i nacionalitat francesa, va patir una parada cardiorespiratòria
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre
L'artista internacional ha utilitzat les parets per expandir la seva obra, que es caracteritza per la seva profunditat i immersió
Una dona de 30 anys en estat crític i un jove de 15, greu