Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

L'ambaixadora del país a Espanya demana a Palma reforçar les relacions amb les Balears: "És important conèixer-nos millor"
L’ambaixadora del Marroc a Espanya, Karima Benyaich, es troba de visita a Palma on ha realitzat una conferència al Club Última Hora per reforçar les relacions entre regions del país amb les Illes Balears: “És important conèixer-nos millor, estem molt a prop”, ha destacat l’ambaixadora.
Benyaich, que des del 2018 és ambaixadora a Espanya, ha explicat en la conferència que s’ha celebrat al teatre Catalina Valls les reformes i els avenços durant els darrers 20 anys que ha duit a terme el rei Mohamed VI tant en l’àmbit polític, econòmic, cultural i de drets humans.
L’ambaixadora ha assegurat que el paper del seu país és rellevant per aturar la immigració il·legal a Europa. Per la qual cosa, ha destacat la voluntat del Marroc de treballar per una relació geopolítica “més ambiciosa”.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia