El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La jove regatista mallorquina i el campió del món i bronze a Tokio 2020 inicien el cicle olímpic amb Los Angeles 2028 a l'horitzó
El Trofeu Princesa Sofia no ha pogut començar millor per a una jove regatista mallorquina: Marta Cardona. Fent parella amb una llegenda de la vela nacional, Jordi Xammar, han estat els millors espanyols de la primera jornada, i són tercers a la general del 470 mixt.
Un fet, declara Xammar, que no té major rellevància. L’objectiu, diu, és el de continuar coneixent-se com a parella. Una il·lusió que agafa importància si es té en compte que aquest Trofeu dona la benvinguda al nou quadrienni de vela olímpica. És a dir, tot es fa pensant en els Jocs Olímpics de Los Angeles 2028.
El català, campió del món, campió d’Europa, i bronze olímpic, ha elegit Marta Cardona com a parella en aquest cicle olímpic. La seva joventut, motivació, i qualitat en són els motius principals. Per a la mallorquina, campiona del món juvenil, això és un somni. I junts, formen una parella amb grans aspiracions.
El somni de Los Angeles 2028 passa primer, ara mateix, per la Badia de Palma.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits