Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La sevillana, peça clau en un equip que dissabte pot arribar a les 15 victòries consecutives
Guanyar al Castelló, sumar 15 triomfs consecutius i aconseguir el rècord de victòries de la Lliga Challenge. Aquest és l’objectiu de l’Azulmarino, que dissabte té la possibilitat de fer història. Seria el primer equip a acabar invicte la primera volta del campionat i a firmar un balanç de 15 a 0. Ningú no ha arribat mai en aquesta xifra.
L’equip de moda està a un pas de ser un equip històric. L’Azulmarino vol confirmar dissabte un inici de temporada que constata que estam davant d’un conte de fades. Marta García, amb només vint-i-tres anys, representa la fam de l’equip d’Alberto Antuña. En el debut a la lliga, la pivot de Marchena té una mitjana de 12,6 punts, més de 6 rebots i és la jugadora més valorada amb 17 crèdits.
La sevillana, formada al prestigiós Segle XXI i que va coincidir a la Universitat d’Arizona amb Helena Pueyo, va tornar a Espanya per un problema de salut mental. Ara, feliç a Mallorca i convivint amb la pressió de l’ascens, Marta García té un gran repte.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears