Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Policia Nacional i Policia Local de Palma han vigilat perquè la marxa transcorregués pels carrers de ciutat de manera pacífica
Mallorca i Menorca han viscut avui dues multitudinàries manifestacions contra el certificad covid.
La marxa de Palma ha arrencat a l’avinguda de Gabriel Alomar i ha passat pel Passeig de Mallorca i Jaume Tercer fins a arribar a la plaça de Joan Carles Primer. La Policia Nacional i la local han acompanyat els participants durant el recorregut. Els manifestants protesten contra el certificad covid. Asseguren que es tracta d’una mesura inconstitucional i un abús polític i sanitari. Molts dels participants no duien mascareta, tot i que continua sent obligatori usar-la als exteriors.
La marxa també s’ha celebrat a Menorca. Unes 350 persones s’han manifestat a Es Mercadal. Amb el lema “Menorca, Eivissa i Mallorca diuen Prou al Pass Covid”, han expressat el seu rebuig a la mesura. Asseguren que vulnera els drets fonamentals dels ciutadans, ja que impedeix als no vacunats accedir a establiments com bars, restaurants, gimnasos o cinemes. Els organitzadors no han volgut fer declaracions als mitjans de comunicació.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències
Això haurà de servir als jutges per aclarir si hi va haver negligència mèdica, tal com denuncia la mare