Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
La trentena edició de la gala també va premiar els campions de la passada temporada i altres reconeixements esportius
Del talent a les banquetes o damunt la gespa al glamur davant el photocall. La Gala del Futbol Balear va congregar els campions i protagonistes de la passada temporada. Directius, entrenadors, jugadors, àrbitres, autoritats i més cares conegudes varen ser partícips d’un vespre de celebració i reconeixements esportius.
És el cas de la selecció sub-14 de futbol platja, campions d’Espanya; de l’Algaida i el Collerense pels seus 27 i 25 anys respectivament al futbol femení, i del Reial Mallorca: subcampió de la Copa del Rei, classificat per a la Supercopa d’Espanya i, a més, campió de la lliga regular i la Copa en la categoria juvenil.
Els grans triomfadors de la gala varen ser els guanyadors de la Bota d’Or. Enguany els guardonats han estat l’àrbitre mallorquí de Primera Divisió, Mateu Busquets Ferrer, i el bicampió de la Champions i la Intercontinental: l’Illes Balears Palma Futsal, que voldria repetir premi l’any que ve per nous èxits nacionals.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo