L’edifici incendiat a Magaluf quedarà precintat almenys fins dilluns
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
L'acord entre les parts inclou l'opció d'ampliar el contracte dues temporades més
427
Mateu Jaume seguirà defensant la camiseta del Mallorca, com a mínim, fins al 2027. És el primer moviment de la direcció esportiva amb vista a la temporada que ve. El lateral dret de Petra ha firmat un nou contracte per dues temporades, més dues més d’opcionals. El futbolista té 25 anys i ha convençut tant el club com Jagoba Arrasate per continuar vestint de vermell.
El jugador ha trobat premi a una temporada en què el seu rendiment ha anat de menys a més. En total, ha participat a 17 partits. No va tenir els primers minuts fins a la jornada 14 contra Las Palmas. Un debut com a titular que no va deixar ningú indiferent. Amb el pas de la temporada ha tengut més protagonisme. De fet, ha estat el lateral dret titular als tres darrers partits de lliga.
Després d’uns anys per oblidar de lesions greus, el de Petra ha trobat la continuïtat que necessitava. Mateu Jaume continuarà a la que és ca seva, com a mínim dues temporades més.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis