La mostra aplega obres de 50 anys de creacions del vibrants i inclassificable artista
La capella de la Misericòrdia de Palma acull ‘La Llum del Somni’, la primera exposició antològica de Mati Klarwein d’ençà de la mort de l’artista, l’any 2002.
El departament de Cultura del Consell de Mallorca organitza la mostra de l’autor de portades de discs tan mítiques com l”Abraxas’ de Santana. El Klarwein jove s’aproximà a la contracultura i el pop, sempre vibrant, esdevé inclassificable .
Nascut a Hamburg l’any 1932 arribà molt jove a les Illes i mai se’n desvinculà. Morí a Deià l’any 2002.
La mostra de la Misericòrdia recull 27 obres creades entre 1950 fins a l’any 2000 i procedents de col·leccions particulars. L’exposició acull la darrera creació de l’artista.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
Es tracta d'un britànic de 40 anys