Cinc ensortilles als entrenaments dels Jocs des Pla
L’ambient a Ciutadella ha estat de festa, aquest dimarts de matí, però també de certa tranquil·litat, després d’un dilluns intens. Això sí, hi ha fet molta calor. Han continuat els actes, molt emotius, amb la missa de caixers a la catedral. En aquest ambient, tot està preparat per als Jocs des Pla. Aquest dimarts de matí, s’han fet els entrenaments i amb molt bona pinta. Hi han participat una trentena de caixers i cavallers, que han aconseguit un total de 5 ensortilles.
Val a dir que aquestes proves del matí són un poc diferents, com a mínim pel que fa als assistents: unes 14.000 persones han davallat as Pla. La capacitat d’aquest indret és de 20.500 espectadors. S’hi ha vist molta gent gran i també famílies amb fillets. Molts de ciutadellencs s’estimen més veure amb calma els jocs del matí que no haver d’estar un poc més junts, ja que l’aforament al vespre serà complet, previsiblement; la qual cosa obliga a tancar el perímetre abans de començar.
Pel que fa a les incidències que s’han produït a Ses Voltes i a Santa Clara, sis persones han hagut de ser assistides i s’ha fet un trasllat per un traumatisme a un peu. També a la missa de caixers una persona ha hagut de ser assistida.
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella