Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
La ciclista mallorquina, a 41 anys, afirma que ha començat molt bé l'any i vol arribar a la ronda espanyola més preparada que en anys anteriors
“Em trob molt forta, pareix que sempre ho dic, però crec que més que mai“. Paraula de Mavi Garcia, que a 41 anys continua amb la mateixa il·lusió i qualitat de sempre. Només així s’entén el bon començament d’any que viu. Cinquena en una Strade Bianche durísima, i amb bones carreres durant la Challenge Ciclista Mallorca.
Així i tot, no rebutja l’autocrítica, i apunta encara a un fet a millorar: la fortalesa mental, poder guanyar un pols amb les rivals quan una mateixa nota que ja no hi ha tantes cames.
Ara, aquests dies, se centra en La Vuelta a Espanya. Una preparació especial, diferent de la d’anys anteriors, per un objectiu ambiciós, però realista: “Acabar al podi seria un resultat excel·lent. Estar entre les cinc primeres seria un èxit. I per què no, guanyar una etapa”.
Després de La Vuelta, el Tour de Suïssa, el Tour de França… De moment, la retirada no passa pel cap. “Cada vegada queda menys, i vull gaudir de tot aquest camí. Però no em vull posar una data, perquè estic a un nivell molt alt”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El foc que es manté actiu és l'originat a la zona de Can Milec, a Muro, on mitjans de l'Ibanat romandran durant tota la nit sobre el terreny fent tasques de vigilància