Desallotgen un hotel d’Alcúdia per un incendi a la sala de màquines
Els turistes de l'establiment asseguren que no han sonat les alarmes contra incendis

La norma prohibeix retirar la planta submergida dins l'aigua o la que estigui humida
Mentre el GOB insisteix que a la platja de ses Covetes hi ha importants deficiències en la seguretat que posen en perill els banyistes i que no s’han fet públiques, Medi Ambient assegura que la posidònia que s’ha retirat d’aquesta platja de Campos, no és de dins de la mar ni tampoc de la part frontal que protegeix la platja, sinó que només s’ha tret la capa superior de posidònia seca. I afegeix que encara que el GOB assegurava que la retirada es feia sense autorització, la concessionària disposava de permís des de dia 26 de juliol.
Això sí, Medi Ambient admet que les màquines que han actuat a sa Ràpita han tret posidònia humida i que probablement hauran de modificar el decret de protecció d’aquesta planta perquè prohibeix retirar posidònia submergida i de l’emergida que està humida.
El GOB diu que l’informe d’Emergències és un “vestit fet a mida” per justificar la retirada de posidònia
La posidònia de Ses Covetes s’ha retirat amb l’autorització de Medi Ambient
Els turistes de l'establiment asseguren que no han sonat les alarmes contra incendis
S'ha detectat en un cavall de Maó. Es transmet per picada de moscard i pot afectar les persones
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre
L'artista internacional ha utilitzat les parets per expandir la seva obra, que es caracteritza per la seva profunditat i immersió