Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Li segueixen odontologia i el doble grau de matemàtiques i informàtica
Medicina, enguany, torna a ser el grau amb la nota de tall més alta a la UIB, un 12,72 de 14. És lleugerament superior a l’any passat. 701 estudiants estan en llista d’espera, procedents de les proves d’accés. A més, hi ha altres 150 persones a la cua d’altres vies d’accés, com ara esportistes d’alt nivell, o titulats d’altres estudis.
En segon lloc, el grau d’odontologia, d’ ADEMA, escola privada adscrita a la UIB, té la segona nota de tall més alta: un 12,41. És també més alta que el curs passat i té 77 estudiants en llista d’espera.
Com a tercera carrera amb la nota més alta, hi ha el doble grau de matemàtiques i informàtica. La nota de tall és un 12,2 i té 19 estudiants en llista d’espera.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural