Accident mortal d’un motorista a Sóller
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
Hi participen dos centenars d'agents i es preveuen nombroses detencions
La Guàrdia Civil fa des de primera hora d’avui matí una gran operació antidroga entre Mallorca i València. Hi participen dos centenars d’agents que ja han escorcollat una cinquantena de domicilis a zones de Marratxí i Palma com la barriada del Molinar. També han decomissat diverses quantitats de droga.
Ja hi ha almanco una dotzena de persones detingudes, entre les quals el president de la Federació d’Entitats Gitanes de Balears, Carlos Cortés, conegut com a Charly, la seva dona i el germà d’aquesta. Tot i que, segons la Guàrdia Civil, es preveuen nombroses detencions. La investigació està sota secret de sumari, per la qual cosa no es pot aportar més informació.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros
La víctima, de 55 anys, hauria consumit heroïna en mal estat; la investigació continua oberta i no es descarten noves detencions