Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

Està fent una gira en la qual repassa els temes de 20 anys de carrera musical
Melendi ha cantat aquest dissabte per tots els seus fans de les illes, a un concert amb totes les entrades venudes, a Son Fusteret. Durant la vetllada, ha repassat èxits com ‘Barbie de extrarradio’ o ‘Piratas del Bar Caribe’, entre d’altres.
El concert ha començat a ritme de James Bond, en el que és la seva gira, sota el títol ‘20 años sin noticias‘. L’asturià commemora això: el 20 aniversari de l’inici de la seva carrera musical, que va arrencar amb l’èxit del seu senzill ‘Sin noticias de Holanda’.
Melendi s’ha mostrat agraït de veure que les noves generacions encara canten les seves cançons. Amb tot, ha aixecat nostàlgies i ha fet cantar el públic illenc.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases