Intervenen més de 1.600 falsificacions a Porto Cristo
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual

La companyia hotelera estima que el 2018 tindrà el 95% dels seus hotels a les Illes reformats
En els pròxims tres anys Melià Hotels Internacional incorporarà uns 70 hotels al seu catàleg. Això suposa que cada tres setmanes la companyia n’incorpora un de nou. El 50 per cent dels plans d’expansió de la companyia se centren a Assia. La companyia ha donat aquestes xifres en un acte celebrat avui horabaixa a Palma, on ha presentat algunes de les seves ofertes per Nadal. Amb tot la prioritat de la primera companyia hotelera espanyola és consolidar-se com a líders globals en el mercat vacacional, oci i el sector urbà al Carib, Sudest assiàtic i Mediterrani.
Pel que fa a les Illes Melià estima que el 2018 la companyia tendrà el 95 per cent dels seus hotels reformats. Una inversió que ha tingut un cost de més de 500 milions d’euros a tot l’Estat. Melià s’ha mostrat molt satisfet de com marxa el Palau de Congressos de Palma i la seva contribució a la desestacionalització.
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases