Una nina anomenada Olivia, primer nadó nascut a les Balears el 2026
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
El turisme també ha marcat les preguntes dels grups sobre la llei agrària, la qual consideren que potencia la massificació del sòl rústic
Sessió plenària al Parlament marcada aquest dimarts pels enfrontaments sobre la derogació de la Llei de memòria democràtica. L’esquerra ha retret a Prohens que els hagi traït.
Durant la sessió de control, també s’ha parlat de l’increment de l’ITS. Els socialistes han reclamat a la presidenta, que compleixi la seva paraula i apugi aquest impost. El turisme també ha marcat les preguntes dels grups sobre la llei agrària, la qual consideren que potencia la massificació del sòl rústic.
Les diferències ideològiques també s’han fet patents sobre el registre d’objectors a la pràctica de l’avortament.
I davant els atacs dels socialistes al conseller Lafuente sobre la gestió del port d’Addaia, el Govern ha assegurat que no hi ha conflicte d’interessos.
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
El seu acompanyant, un estranger de vint anys ha patit ferides lleus i ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario