El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
El Consell aposta per alternatives a la incineració i defensa que els abocadors encara tenen marge mentre Mallorca obre la porta a rebre fems d'altres illes
Menorca descarta, de moment, enviar els residus a Mallorca perquè s’incinerin. El Consell estudia alternatives tecnològiques a la incineració per adaptar-se a la nova normativa europea, que impedirà continuar enterrant els fems que es generen a l’illa.
Mentrestant, Mallorca obre la porta a rebre residus d’altres illes en cas de necessitat, tal com ja està previst que faci Eivissa.
Des del Consell de Menorca recorden que els abocadors de l’illa encara tenen una vida útil d’entre 10 i 12 anys —una situació molt diferent de la d’Eivissa—, fet que els dona marge per definir amb més calma el futur model de gestió de residus. Sigui com sigui, exportar els fems per ser incinerats a Mallorca no és, ara per ara, una prioritat.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran