Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El Consell aposta per alternatives a la incineració i defensa que els abocadors encara tenen marge mentre Mallorca obre la porta a rebre fems d'altres illes
Menorca descarta, de moment, enviar els residus a Mallorca perquè s’incinerin. El Consell estudia alternatives tecnològiques a la incineració per adaptar-se a la nova normativa europea, que impedirà continuar enterrant els fems que es generen a l’illa.
Mentrestant, Mallorca obre la porta a rebre residus d’altres illes en cas de necessitat, tal com ja està previst que faci Eivissa.
Des del Consell de Menorca recorden que els abocadors de l’illa encara tenen una vida útil d’entre 10 i 12 anys —una situació molt diferent de la d’Eivissa—, fet que els dona marge per definir amb més calma el futur model de gestió de residus. Sigui com sigui, exportar els fems per ser incinerats a Mallorca no és, ara per ara, una prioritat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles