Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
L'illa ha presentat aquest dilluns la candidatura per celebrar aquesta competició internacional l'any 2033
Menorca es postula per acollir un dels grans esdeveniments pels esportistes de l’illa, els Island Games del 2033. Aquest mateix dilluns, s’han iniciat els tràmits per presentar la candidatura. Així, Menorca continua la seva implicació per promocionar-se, fomentar l’esport i la competència saludable entre les illes.
Menorca va ser una de les delegacions més destacades a la passada edició d’aquesta competició internacional, que es va celebrar a Guernsey. Els menorquins tornaren a casa amb la vuitena posició al medaller amb 19 metalls: 7 ors, 8 plates i 4 bronzes.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo