Els comerciants gairebé no noten la presència de forans i al carrer demanen que es faci la prova als turistes abans de deixar-los entrar
L’economia i la salut són objecte de debat aquests dies a Menorca. L’illa pot començar a rebre des d’aquest dilluns vols internacionals i, tot i que els passatgers de fora de l’Estat han de passar una quarantena de 14 dies una vegada que trepitgin territori espanyol, al carrer n’hi ha que demanen que als turistes se’ls faci la prova de la Covid-19 per evitar nous contagis.
Els comerciants han iniciat aquesta temporada turística amb compres que fan els veïns de l’illa, i els pocs forans que entren als comerços són persones que tenen segones residències a l’illa i que són a Menorca des de l’inici del confinament, diuen els botiguers.
El tret de sortida a l’arribada de vols internacionals ha coincidit amb l’inici de les rebaixes, uns descomptes poc visibles a les botigues.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici