Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

La mala notícia és que a Mallorca n'han mortes 26 persones i a Eivissa 3
Menorca i Formentera no han patit cap víctima de trànsit des que va començar 2020. Una dada positiva que s’ha volgut remarcar avui, en el Dia Mundial en memòria de les víctimes de trànsit.
La Delegació de Trànsit a les Balears ha volgut commemorar el dia amb l’eslògan “Recorda, dona suport i actua”, i un reconeixement a les famílies de les víctimes, i tots els professionals que fan feina per minimitzar les conseqüències dels accidents.
A Menorca i Formentera enguany la cosa ha anat bé, en canvi, a Mallorca lamentam, fins ara, 26 víctimes mortals, mentre que a Eivissa n’hi ha hagut 3.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
Una persona ha resultat ferida després de patir una col·lisió
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors