Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
La mala notícia és que a Mallorca n'han mortes 26 persones i a Eivissa 3
Menorca i Formentera no han patit cap víctima de trànsit des que va començar 2020. Una dada positiva que s’ha volgut remarcar avui, en el Dia Mundial en memòria de les víctimes de trànsit.
La Delegació de Trànsit a les Balears ha volgut commemorar el dia amb l’eslògan “Recorda, dona suport i actua”, i un reconeixement a les famílies de les víctimes, i tots els professionals que fan feina per minimitzar les conseqüències dels accidents.
A Menorca i Formentera enguany la cosa ha anat bé, en canvi, a Mallorca lamentam, fins ara, 26 víctimes mortals, mentre que a Eivissa n’hi ha hagut 3.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors
Segons fonts de la Policia Nacional, planejava un atemptat de gran envergadura a Espanya