Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Creat pel Consell insular, pretén afavorir el contacte entre els temporers i els propietaris de cases
El sector hoteler va aixecar la veu d’alarma en acabar la passada temporada. A Menorca hi començava a haver tants problemes per trobar allotjament als treballadors de temporada que diversos hotelers meditaven impulsar les seves pròpies promocions de pisos per garantir un habitatge al seu personal.
Idò bé, el Consell insular n’ha pres nota i, a més d’obrir una oficina específica d’habitatge, ha obert un portal públic que pretén afavorir el contacte entre propietaris i treballadors de temporada perquè tots puguin trobar un lloguer assequible. Els interessats només han de connectar-se a la web habitatgesocial.menorca.es i accedir a l’apartat lloguer d’habitació per treballadors.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
La roca que va caure del penyal pesava 20 tones i no set com s'havia informat inicialment