En total, ja són 22 les persones que han mort a l'illa i que havien donat positiu per Covid-19
La campanya de vacunació contra la Covid-19 continua a Menorca. Avui dissabte ha estat el torn dels usuaris i treballadors del centre assistencial de Trepucó, a Maó.
A les 12 del matí dos equips d’infermeria s’han desplaçat al centre de Trepucó per administrar la primera dosi de la vacuna a un total de 72 persones: 21 usuaris i 51 treballadors. Així, a hores d’ara, a Menorca ja s’han vacunat 625 persones del col·lectiu sociosanitari: 319 usuaris i 306 treballadors.
Als pisos tutelats es durà a terme durant la propera setmana i està previst que dilluns vacunin els 116 usuaris i treballadors que resten pendents de rebre’n la primera dosi a les residències geriàtriques de Maó i Alaior.
Aquest dissabte, Menorca ha de lamentar una nova defunció per la Covid-19. Es tracta d’una dona de 88 anys que es trobava ingressada a planta de l’Hospital Mateu Orfila. En total, ja són 22 les persones que han mort a Menorca i que havien donat positiu per coronavirus.
Pel que fa a la situació a l’illa, els casos continuen augmentant dia rere dia. Menorca suma avui 22 nous casos positius, deixant així l’illa amb un total de 236 casos actius. Es tracta de la pitjor xifra des de l’inici de la pandèmia.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí