Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

El documental, coproduït per ib3, es podrà veure durant quatre sessions a Ciutadella i Maó entre el 13 i el 19 d'aquest mes
La naturalesa i l’home escriuen una nova pàgina en la història de l’equilibri natural d’una illa declarada reserva de la biosfera fa més de 25 anys… Així comença “Menorca Reserva de Biosfera, a la recerca de l’equilibri”, el nou film de Paleàrtica films, coproduït per ib3, i format i dirigit per la família Escandell.
52 minuts d’històries que destapen alguns secrets que guarda l’illa, i que encara avui dia alguns menorquins desconeixen. Un documental que narra la vida salvatge de Menorca i el compromís per conviure en equilibri amb ella; un itinerari per mostrar la seva naturalesa.
El documental s’estrenarà els dies 13 i 14 de desembre als Cinemes Canal Salat de Ciutadella. A Maó es projectarà a l’Ocimax els dies 17 i 19 d’aquest mes.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
El conductor del camió ha hagut de ser ingressat a l'hospital en estat greu
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992