La inversió puja, en el cas de l'illa, fins als 1,83 milions, dels quals prop de 580.000 seran subvencionats
El Govern balear ha atorgat, des que va començar l’any, un total de 684 subvencions a tot l’arxipèlag per a la instal·lació de plaques solars d’autoconsum; 483 són per a particulars, i la resta, 201, per a empreses. Aquesta xifra implica una inversió de 7,8 milions d’euros, amb una potència total instal·lada de 6,3 kilowatts que contrasta força amb els 3,9 de 2019 i els 1,2 de 2018.
Menorca s’emporta fins al 30% del total balear de les subvencions per a instal·lacions de particulars i fins al 18% de les d’empreses. La inversió puja, en el cas de l’illa, fins als 1,83 milions, dels quals prop de 580.000 seran subvencionats.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Un obrer, de 58 anys, ha mort després de patir una parada cardiorespiratòria, segons apunten les primeres informacions
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa