Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

Arrenca aquest dilluns amb només 6 freqüències diàries entre Maó i Ciutadella
És el bus exprés sense aturades entre Maó i Ciutadella. Aquest dilluns ha tornat a arrencar tot i que només amb 6 freqüències diàries perquè el nombre de passatgers ha baixat fins a un 80 per cent en algunes línies per mor de la pandèmia.
Amb aquest bus exprés, el Consell de Menorca ha volgut ajustar-se a l’inici de les activitats lectives presencials a moltes escoles i instituts però, de moment, la resposta dels estudiants ha estat més aviat escassa, en espera que, després de les presentacions pertinents, divendres comencin les classes als diferents cicles de formació professional.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions