Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Des del 6 de novembre fins al març hi haurà dues freqüències setmanals que connectaran amb l'aeroport de Gatwick
Menorca tornarà a estar connectada amb Londres durant la temporada baixa fins al 2027. Serà la companyia Easy Jet qui operarà la línia entre Menorca i l’aeroport de Gatwick des del novembre fins al març amb dues freqüències setmanals el dimecres i el dissabte. S’hi destinaran 16.000 seients que ja estan disponibles per reservar.
Recordem que la ruta directa durant l’hivern amb el Regne Unit la va deixar d’operar el 2023 Vueling per la poca rendibilitat que presentava. Easy Jet ha fet un estudi econòmic i confien que serà rendible.
L’acord entre el Consell i Easy Jet inclou una campanya de co-màrqueting de 2,1 milions d’euros per promocionar l’illa. La meitat d’aquest pressupost l’aportarà el consell i l’altra meitat la companyia aèria.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural