Una comèdia amb Eva Hache, Luis Piedrahita, Carolina Iglesias i Ana Morgade en la qual parlen de les reunions d'antics alumnes
El Fesjajá va clausurar la 14a edició amb l’espectacle ‘Mentes Peligrosas’. Una comèdia amb Eva Hache, Luis Piedrahita, Carolina Iglesias i Ana Morgade en la qual parlen de les reunions d’antics alumnes.
Aplaudiments i rialles durant tot el vespre al Trui Teatre durant les darreres funcions del festival de l’humor. Duit a l’escenari de la mà de ‘Mentes Peligrosas’, que varen ser els encarregats de fer les dues darreres funcions del festival. I a totes dues varen penjar el cartell d’entrades exhaurides.
Van posar el punt final a una edició que l’organització qualifica d’espectacular. De fet, 25.500 persones han gaudit enguany del festival, 10.000 més que l’any passat.
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto